Denna veckan

Har varit mycket i veckan känner jag, och lugnt blir dte inte förrens nästa helg. I måndags fick vi en workshop uppgift som vi skulle vara grupper om 3 att göra. Uppgiften var att göra en poster till en känd stoldesign. Som tur var så fick vår grupp nog den roligaste stolen nämligen Verner Panton´s stol, en röd plast stol. Detta skulle vi vara klara med idag plus en powerpoint presentation, allt detta på 3 dar! Igår var hittills den längsta dagen som jag spenderat på skolan, från 10.30 med föreläsning och efter det worlkshop till ca20.00 med bara en kort liten lunchrast. Vi hann precis klart med postern igår, men inte med presentations texten så på den 15min pausen vi fick idag (presentationsdagen) sprang vi upp och skrev iordning den. Vi fick iaf bra kritik från läraren och hon tyckte den var rolig! 
 
 
Sen en tråkig grej som hände idag, våran katt Tusse som varit trött och hängig ett tag fick avlivas. Det visade sig att han hade njursvikt och nått fel på levern, vilket många katter får när dom blir äldre och tusse blev 14år tror jag. Är jätteledsen, men tycker ändå det är skönt att han slapp lida och att han haft ett fint liv!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh tråkigt! :(

2013-01-12 @ 11:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0