Vardagsrummet just nu!

 
Så, nu har jag tagit lite bilder (ok, blev bara en, men ändå) på vardagsrumemt, som fortfarande inte är klart. DEt jag vill ändra just nu är iaf gardinerna, hänga tea-tavlan i sovrummet och ha en annan fin tavla där den hänger nu. En stor tavla över soffan och några fotografier ska upp vid fotöljen. Skull egentligen vilja byta tv-bänk också, den är lite för liten här men är ingen brådska med det. Sen har jag köpt ett litet "hus" som man egentligen ska ha levande ljus i men eftersom jag hade en fin ljusslinga med bollar i olika färger så tog jag den däri istället, vilket blev himla mysigt faktiskt :)
 
Somsagt vill jag byta gardiner, har sett ett par på Åhlens som är cremevita med ett oldstyle/vintage mönster på typ och är knytband högst upp. Eller så köper jag ett par färgade, men det lutar åt dom första. Vill cokså byta taklampa, en som inte är så vit, utan nån med en varm färg. (vill byta mycket eftersom jag var så trött när vi var på ikea och köpte allt, ville bara att det skulle vara färdigt då)
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad bra det blev! ser mysigt ut blir kul att se när det är klartklart :)

2012-09-26 @ 18:23:34
Postat av: mamma

Det blev ju jättefint och mysigt!

Svar: ja, men vill somsagt fortfarande ha andra gardiner ;)
fotobycarro.blogg.se

2012-09-26 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0