Folder

På en kurs jag går har vi fått lära oss Indesign och bl.a göra en folder,layouts, tidningsomslag, visitkort osv det jag visar här är foldern jag gjort, uppgiften var att göra en folder om den här designen, det enda vi fick var texten resten fick vi arrangera hur vi själva ville!
 
 
                           5                                                 6                                             1
                          2                                                    3                                                4
 
 
Ni får tänka att man ska vika den, så man läser den i den här ordningen : 5 6 1 - 2 3 4 (övre bilden, undre bilden). Har använt mig av färgerna svart och orange, och har främst linjära typsnitt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0