Objektiv

Har funderat ett tag på att köpa ett till objektiv och har funderat på säkert 4-5st, ett är lite väl dyrt (nikon 85mm/1.4d=10 000kr) har sen två stycken som kostar runt 3-4000 (nikon 85mm/1.8 och ett tamron 90mm objektiv). Men nu har jag hittat ett jag nog faktiskt ska köpa, elle ja har en plan att önska mig halva i födelsedagspresent, alltså jag betalar halva och mamma/pappa andra halvan!



Det är iallafall denna som heter Tokina AF 11-16/2,8 AT-X Pro DX och kostar 6500kr, den är iallafall ett ultravidvinkel objektiv och är bra till landskap, stad, porträtt mm. Främst Landskap tror jag!


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-02 @ 15:43:24
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0