Vill inte mer!!

Jaha, är fortfarande förkyld. Trodde igår att jag var bättre när jag vaknade, för jag hostade inte så mycket och kunde prata rätt bra. Men sen på eftermiddagen började jag nysa hela tiden, och sen kom snuvan! Så nu är jag genomförkyld, igen, fast med snuva denna gången. Jag orkar inte att vara sjuk mer!!Tror ja blev sjuk igen i fredags när jag var tvungen att hjälpa pappa med vår vatten pump som slutat fungera, så jag var tvungen att vara ute i kylan och regnet i några timmar, inte så bra! Sen igår kväll gick vi ut för att kolla på meteorskurarna (vilket var häftigt) så la jag mig ner på marken på en jacka, då kommer zacko mot mitt huvud och sätter sig ner, han ville iallafall att jag skulle klia honom på halsen för han petade med tassen på mitt huvud, bara det att tassen träffade ögat istället så det kom in en massa grus! Hade rätt ont i ögat ett tag där för fick inte ut gruset, men tillslut gick det, som tur var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0