Sjuk och Uppgift!

Har blivit sjuk, förkyld, blev det i torsdags eftermiddag och i vanliga fall brukar jag må bättre efter 2-3 dar, men inte denna gången inte, ne, nu mår jag sämre. Blev inte så mycket sömn i natt alls, kanske 4-5h för hade sjukt ont i halsen som var svullen och det hjälper ju inte att man behöver harkla sig var 10:e sekund. Fick för mig där ett tag att jag hade halsfluss för det gjorde så ont, men som tur är är det onda nästan borta nu, men kan inte prata, och har fått en basröst, så mamma trodde igår att det var min bror som svarade i telefonen, men nej, det var jag, som är sjuk!

En liten rolig grej iallafall som muntrade upp mig nu på morgonen är att vi fått första riktiga inlämningsuppgiften på visuell kommunikations kursen. Och jag vet redan vad jag ska fota :) Men mer om det i ett annat inlägg;)


En bild på mig från i sommras när vi var på öland, då mådde jag bra och var solbränd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0