Jul, Joe labero

Ja jag har julstämning, får det alltid 1 månad för tidigt, och sen när det väl är jul så är det inte så stor julkänsla hos mig! Men iaf eftersom det inte verkar komma nån snö på ett tag, så har jag gjort så det snöar här på bloggen iaf:) Lite tidigt kanske, men det skiter jag i!


Igår var jag på Joe Laberos show, har varit en dröm sen jag var liten att se honom, ville faktiskt när jag var runt 10 år bli en trollkarl, gjorde lite shower här hemma, men var ärligt talat ganska kass på att trolla haha. Men iallafall var den väldigt bra, och han var roligare än jag hade trott, och väldigt duktig! Var livrädd att jag skulle vara tvungen att komma upp på scenen för han tog upp folk från publiken ett antal gånger, och vi satt längst gången precis där han gick, så försökte typ gömma mig såfort han gick förbi. Nee, det var mäktigt för mig att få ha sett honom. Tog kort på honom efteråt också när han skrev autografer, men vågade inte gå fram (kände mig för gammal också för dom flesta som tog kort med honom var runt 8-10 år haha XD) men hamnade iallafall rätt nära honom när han tog kort på folk, så fick några bilder! måste bara hitta mobilsladden så jag kan föra över bilderna på datorn!

Roligt trick han gjorde för massa år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0