Julkorts foton!

Såg en video från moderskeppet där mattias tipsade om hur man kan göra fina julkort på crimson.se, så fick en ide, som jag gick ut och gjorde.
Har en tomteluva här hemma och tänkte att det skulle va ett lite fint/roligt julkort om det är kort på djuren med tomtemössa. Så först fick zacko ha den på sig, vilket gick sådär, blev bara 3 kort som gick att använda. Sen gick vi till pärlan (kaninen) som jag satte tomteluvan på och hon var jätteduktig, hon försvann nästan i den, och hon somnade nästan. Så det var nog uppskattat;)
Sen gick vi till fåren, där det bara är 2 av fåren som inte är rädda för kameran (den ena älskar kameran och står som en modell jämnt när jag har med den) lät dom lukta på luvan och sedan satte jag på den på ena hornet så det såg ut som den satt snett på huvudet, och dom var väldigt duktiga måste jag säga. Gosade med dom som belöning! Här är iallafall några av bilderna (men inte dom bästa, dom kommer runt julafton*).







(detta är somsagt inte dom slutgiltiga bilderna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0